august 22, 2007

Kloge Koner




”Prinsesse åbner ”engleskole” ” stod der i avisens overskrift.
Det drejer sig om den norske prinsesse Mærtha Louise, som sammen med en veninde åbnede et kursus i sidste uge under navn af ”Astarte Education”, inspireret af den semitiske frugtbarhedsgudinde Astarte.

«Skap mirakler i ditt eget liv med englene og din egen kraft»
Det finnes engler, eller lysvesener, i alle religioner. Englene er krefter som er rundt oss bestandig, og som er en ressurs og en støtte i alle aspekter av tilværelsen. Vi gir deg muligheten til å komme i kontakt med dine egne engler og bruke dem i dagliglivet. På våre kurs kan du finne din indre sannhetskilde og gjenoppta din naturlige kontakt med englene og det guddommelige univers. Suksessen vil alltid avhenge av din egen tilnærming.
Gjennom meditasjon og selvutvikling kan du komme i kontakt med ditt egentlige «jeg». På denne måten får du muligheten til å slutte å leve ut fra innlærte mønstre, men kan leve ut fra din egen kraft og din egen essens. Det gjør at tilværelsen kan endre seg fra å være et liv levd ut fra andres synspunkt til å bli et liv som skapes slik du vil ha det. Hvis du kommuniserer med englene, blir denne endringen optimal.
Vi gir deg verktøy slik at du kan få tak i dine egne sannheter ved å speile
deg selv i andre gjennom readinger, healing, krystaller og berøring.
Astarte

Elisabeth Samnøy: Helt siden jeg var liten, har jeg visst at det var mer rundt meg enn det jeg kunne se. Jeg har hatt mange opplevelser som ikke har kunnet forklares logisk, ofte med en ensomhetsfølelse og mange ubesvarte spørsmål og tvil.Jeg begynte som skipsmekanikerassistent, men fant fort ut at det ikke var min oppgave her i livet.Lyset kom virkelig inn da jeg oppdaget reinkarnasjon. Universet åpnet seg med alt av kommunikasjon, hjelp og støtte gjennom engler og annen guddommelig energi.Jeg har to innvielser i reikihealing. Det var flott, men jeg savnet å se «hva skjer?» Det fikk jeg lære på Holistisk Akademi. Etter det har jeg vært i en prosess hvor englene og deres frekvens åpnet kontakten med det guddommelige i hjertet mitt.Når man først har fått kontakt med universet, er det en vidunderlig og uendelig kilde til alt vi har behov for.
Prinsesse Mærtha Louise: Jeg har alltid vært interessert i alternative behandlingsformer. Det har nok sin bakgrunn i at jeg helt fra en tidlig alder av har sett hvordan folk har det. Det vil si at jeg har kunnet ta inn stemninger hos mennesker jeg har møtt.
Jeg husker særlig en gang jeg traff en fremmed dame da jeg var liten. Jeg gikk bort til henne og sa at hun ikke trengte å være lei seg for mannen sin, det går nok bra med dere. Damen fikk hakeslepp og lurte på hvem det var som hadde sagt dette til meg. Det ble stor oppstandelse og mange redde voksne, for det var jo ingen som ville at hun skulle tro at det var de som hadde sladret.Jeg er utdannet fysioterapeut og er terapeut i rosenmetoden. Jeg har utdannet meg ved Holistisk Akademi, der jeg lærte å systematisere sanseinntrykkene til å lese andre, og gjennom hestene lærte jeg å kommunisere med dyrene på et dypere nivå. Det var mens jeg holdt på med hestene at jeg tok opp kontakten med englene. I senere tid har jeg skjønt verdien av denne enorme gaven og vil gjerne dele den med andre. Kanskje med nettopp deg?

Ifølge svensk presse koster kurset 14.000 sv. kr. per halvår for to gange tre-timers kursus plus to helger (rimeligvis = weekender (?)). Der har altid været gode penge i overtro og trolddom.