januar 19, 2009

”Alle jøder skal ha´ gas!”

Ved besøg i Rotterdam udtalte Geert Wilders sig utvetydigt mod de godtroende Islamvenlige. ”Jeg er her for at støtte Rotterdammerne, de enkelte kvinder og mænd i deres modstand mod usikkerheden på gaden og imod den videregående islamisering. Mennesker genkender ikke længer deres by.

På spørgsmålet om, hvad han mente om, at ungdommens gik over gevind imod Israel, sagde Wilders:
”Jeg finder det virkeligt afskyeligt. Man lever i Rotterdam, man går gennem byen eller sidder i sporvognen, som vugger hid og did, og man hører mennesker råbe: ”Hamas, hamas, alle jøder skal ha´gas.” Og man ser, at politiet ikke gør noget.”

”Opråb til mord på jøder er ikke drengestreger! Der er mere end 30 knægte, det er ren gadeterror og derfor må borgmesteren gribe ind. Men det lod han ikke politiet gøre!”
”At det ”ikke er så slemt”, er forkert. Jeg har fået en masse reaktioner og har også læst artikler i aviserne om, hvad der bliver sagt, og hvad der er sket. Hvis det ”ikke er så slemt”, så kender jeg ikke Holland længere! Jeg kender ikke Rotterdam igen. Rotterdam må gives tilbage til Rotterdammerne.”

”Rotterdam er ikke en besat by, men et usikkert område. Jeg finder det virkelig sat på spidsen, når en socialarbejder kalder det ”besat område”. Hvis noget bliver besat, så er det gennem gadespektakler, alle de marokkanske gadeterrorister, som gør kvarterene usikre. Og som sætter Rabat som mål for Rotterdam. Det må laves om. Det må blive mere sikkert!”