juni 02, 2014

DET  VÆRSTE  ER  BØRNEØDELÆGGELSEN


    fundet på

http://danmark.wordpress.com/2014/05/28/det-vaerste-er-borneodelaeggelsen/

-  med begrebet "inklusion" er skridtet taget fuldtud !

 Eksperimental-psykologien virker

20 pct. af ressourcerne i skolevæsenet brugtes (i 2007-2008) på specialundervisning. D.v.s. opimod 10 mia. kr. gik til at rette op på adfærdsvanskelige og psykisk syge børn (2007-2008). Disse fylder mere og mere i skolebudgetterne, skrev Jydske Tidende 13. april 2008. Nu har vi fået ‘inklusion’.


Næstformand i Danmarks Specialpædagogiske Forening Helle Ingstrup Munk-Hansen, der selv underviser på Tinglev Skole, oplyste i 2008 at for 10 år siden dengang havde de 10 sådanne elever på skolen. I 2008 havde de 50.

Hvad er der sket?

[J. E. Vig: "Grunden til at mange unge mennesker formentlig vil afvise denne gennemgang er ikke alene, at den er for lang for dem (de færreste har nogensinde læst noget særligt i sammenhæng), men det helt afgørende er, at de selv er et produkt af den beskrevne udvikling. Man skal huske egoet altid står i forgrunden i det tomme ideologiske (herunder historieløse) univers; det gælder om at hævde sin ret, selvom man har uret, for alt er som bekendt relativt, selv forbrydelsen mod sagesløse...i ideologiens helliggjorte navn"]

I lang tid undrede det os, at vi ofte mødte undervisningspligtige børn rundt om på gader og for eksempel på skovstierne om formiddagen. Det undrer os ikke længere. Vi er så heldige, at vi har et par skolelærere på nært hold, der nu har valgt at tage bladet fra munden og fortælle os sandheden om, hvad der sker, selvom det længe krævede overvindelse; og det er da til at forstå.

Børnene gider ikke have undervisning, og når de ikke gider, går læreren med dem i skoven, eller de tager en tur i byen. Der er ingen pligter længere; de tilsidesættes i hvert fald. Går vi til det næste trin, som følges af næsten halvdelen af alle undervisningspligtige, som vi vel ynder at fastholde det, så er valgfriheden med hensyn for eksempel fag i gymnasiet nu sådan, at der kan tildeles 200 forskellige studentereksaminer. Valgfriheden førte til værdiløshed.

   Vold og mobning

af en hidtil uset grovhed florerer frit i de danske skoler. Voldtægt, grov vold, pengeafpresning og psykisk tortur er i dag ikke ualmindelige foreteelser i en dansk skole. Børn og unge føler sig mange gange magtesløse over for de kriminelle overgreb. Foretages de uhyggelige overgreb eksempelvis af elever, for hvem sådanne forbrydelser er en naturlig del af den kulturelle baggrund, anklager lærerne med glæde voldsofret for selv at være problemet – fordi den pågældende elev ved sit nødråb forsøger at modarbejde voldsforbryderens (voldsforbrydernes) naturlige udfoldelsesmuligheder.

Princippet startede i nyere europæisk tid på dansk jord under den famøse Ritt Bjerregaard, der ikke selv kunne optages på Christianshavns Gymnasium, fordi hun havde et for lavt gennemsnit til mellemskoleeksamen. I faget historie kunne hun ikke svare på, hvad skæbnesvangert, der ramte Danmark i 1864. “Kunne vi ikke blive lige kloge, så kunne vi i hvert fald blive lige dumme, for lige skulle vi være”. Det var hvad enhedsskolen gik ud på. Intet andet. Men bare rolig, det hele fortsatte såmænd i samme gænge under Bertel Haarder fra 1982 i det nære samfunds navn. Og igen fra 2005 med nye tvetungede proklamationer fra samme.

Men det værste er dog atde med Antorini får lov til at fremture, også trods skarpe advarsler fra Sverige, der har været de samme skoleødelæggelser igennem. Kan ingen fatte at folkeskolen, seminarierne, gymnasiet og erhversskolerne er ødelagte af de samme marxister, der ikke helmer før alle Jerikos mure falder, som skrevet står?

Lærerne er i øvrigt stået af: 65 pct. af dem søger væk.

Læs videre om de nye metoder og deres baggrund:
http://danmark.wordpress.com/2014/05/28/det-vaerste-er-borneodelaeggelsen/

Det er desværre en udbredt overtro - endog langt ind i de mest kyndige miljøer - at kommunisme og kommunisterne er en overstået fase. Det er det ikke! De arbejder ihærdigt, stille og skjult videre med at ødelægge de demokratiske samfund indefra efter opskriften på psykologisk krigsførelse!