november 17, 2014

INDVANDRERE ER PRIVILIGERTE


Den norske fremskridtsmand Tybring-Gjedde gir ut bok:
«Mens orkesteret fortsetter å spille» 

Christian Tybring-Gjedde synes ikke synd på innvandrere og asylsøkere som kommer til Norge. Tvert imot. De er etter Frp-representantens mening en privilegert gruppe.
Denne og andre kraftsalver er å finne i Tybring-Gjeddes bok «Mens orkesteret fortsetter å spille» som lanseres mandag 17. november 2014

– Norge er i samme situasjon som Titanic. Vi har gått på et isfjell, men orkesteret spiller fremdeles.Vi er opptatt av å flytte de siste ti milliardene på et statsbudsjett på over 1300 milliarder. Samtlige partier, mitt eget inkludert, prioriterer Symbolpolitikk på bekostning av kommende generasjoner. Det er uansvarlig og skjødesløst, sier Tybring-Gjedde.

Muslimene
Årsaken til at Norge er på vei mot kulturell og økonomisk ruin om ganske få år er etter Tybring-Gjeddes mening en alt for høy innvandring, dårlig integrering og kostbare velferdsordninger.
Og han peker spesielt på radikaliseringen innen islam både ute og her hjemme som en formidabel utfordring.
Nå serveres halal-mat i fengslene og det er lov med hijab i Forsvaret. Det er for sent å snakke om snik-islamisering. Islamiseringen er i full gang. Men det er jo ikke vi som skal tilpasse oss muslimske innvandrere. Det er de som skal tilpasse seg oss, sier Tybring-Gjedde.

Nei til flerkultur
Tybring-Gjedde har vært i hardt vær før. Etter sin landsmøtetale i 2011 ble han politianmeldt for rasisme av AUF. Anmeldelsen ble henlagt, og Tybring-Gjedde har fortsatt sin kamp mot tanken om det flerkulturelle Norge og et fargerikt fellesskap.
Jeg har ingenting imot muslimer eller andre utlendinger. Men innvandringen er for høy. Og politikken må snus.
Tybring-Gjedde mener man først bør spørre kommunene om hvor mange innvandrere de kan ta imot, og deretter bestemme antallet.
Selv tror han 2000-3000 innvandrere i året er maksimum. Og for å hindre at Innvandrere som lever på trygd i distriktene flytter inn i storbyene, vil Tybring-Gjedde ta fra dem deler av trygden.

Nekter integrering
Etter Tybring-Gjeddes mening må innvandrerne selv ta mye av skylden for manglende integrering.
De søker selv avstand til det norske samfunnet. Når over 90 prosent gifter seg med folk i sin egen gruppe ikke bare i første generasjon men også i andre, viser det at mange ikke vil bli integrert. Henteekteskap må forbys, krever Frp-representanten fra Oslo.

Alene
Tybring Gjedde svinger også øksen mot eget parti. Da Frp inngikk samarbeidsavtale med Høyre, KrF og Venstre om regjering, sa Tybring-Gjedde stopp.
Skriftlig ba han seg fristilt fra stortingsgruppen i alle spørsmål som har med innvandring å gjøre. På dette området mener han også Frp lar politikken skure i misforstått toleranse, naivitet og intellektuell latskap.

Når Frp og Venstre plutselig har fått samme innvandringspolitikk må alle skjønne at det er noen som har gitt seg. Men jeg gir meg ikke, sier Tybring-Gjedde.




Les også:
Tybring-Gjedde (Frp) ville fortsette - vraket av sine egne
Carl I. Hagen reagerer kraftig på håndteringen: – Helt uakseptabelt!

Ble syk
I Lørdagsmagasinet avslører Christian Tybring-Gjedde at all motstanden opp gjennom årene har tært på kreftene og tidvis gått på helsa løs.
Jeg har opplevd to epileptiske anfall mens det har stått på som verst. Jeg har hukommelsestap. Fremdeles er det viktige episoder og hendelser som er helt borte. Da Sverigedemokratenes Jimmie Åkesson fortalte etter valget at han ikke husket sin egen deltakelse i partilederdebatten, kjente jeg meg igjen. Det har vært ille.

Nei til rasisme
Tybring-Gjedde bedyrer at han tar avstand fra all rasisme. Han har heller ikke lyst til å være noe forbilde eller noen inspirasjonskilde for rasister.
Han innrømmer likevel at det er et tankekors hat han i den offeltige debatten, i hvert fall i kommentarfeltene får støtte fra slike kretser.

Frp-ordfører advarer mot «smertefull politisk død»
Frp-ordførere har fått nok av knefall i partiets hjertesaker. Krever ultimatum i budsjettforhandlingene.
Jeg vil ikke være noe forbilde for rasister eller andre ytterliggående krefter. Men i mange tilfeller tror jeg de som støtter meg er folk som selv kanskje ikke er så dyktige til å formulere seg, men som kjenner en uro, og som føler at politikerne ikke lytter.

Med boken håper Tybring-Gjedde at han får dratt hele resonnementer omkring innvandringen og Norges utfordringer på sikt, uten å bli avbrutt eller stemplet som rasist.
Dette er ikke synsing. Jeg baserer alle standpunkter på fakta.
Tybring-Gjedde er forberedt på kritikk, men håper den blir saklig.
Jeg påstår ikke at jeg har rett i alt, og at jeg har alle svarene. Kan hende tar jeg feil. Ingenting hadde gledet meg mer, sier Christian Tybring-Gjedde